تاریخ انتشار: 00 00 0000 - 00:00:00
کد خبر: 338

سناریوی سوخته `کی بود، کی بود، من نبودم` در تجمع غیرقانونی امروز

چهارشنبه هفته گذشته مجمع روحانیون مبارز طی اطلاعیه‌ای از درخواست مجوز برای راهپیمایی روز شنبه تهران خبر داد. این اطلاعیه در حالی صادر شد که مجمع روحانیون و سایر هواداران موسوی با آگاهی کامل از غیرقانونی بودن زورآزمایی‌های خیابانی مطمئن بودند که مجوزی برای این راهپیمایی صادر نخواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران:سناریوی سوخته که دوشنبه قبل نیز در راهپیمایی غیرقانونی موسوی و هوادرانش به اجرا در آمده بود، امروز نیز در دستور کار اتاق عملیات آشوب قرار گرفته است.

به گزارشخبرنامه دانشجویان ایران ؛به نقل ازرجانیوز، چهارشنبه هفته گذشته مجمع روحانیون مبارز طی اطلاعیه‌ای از درخواست مجوز برای راهپیمایی روز شنبه تهران خبر داد. این اطلاعیه در حالی صادر شد که مجمع روحانیون و سایر هواداران موسوی با آگاهی کامل از غیرقانونی بودن زورآزمایی‌های خیابانی مطمئن بودند که مجوزی برای این راهپیمایی صادر نخواهد شد.

این در حالی است که دوشنبه هفته گذشته نیز راهپیمایی حامیان موسوی در شرایطی که از سوی وزارت کشور غیرقانونی اعلام شده بود، برگزار شد و موسوی نیز با بهانه حضور در جمع معترضان و آرام کردن آن‌ها در این تجمع حضور یافت و اظهارات تحریک‌آمیز و غیرقانونی خود مبنی بر ابطال انتخابات را تکرار کرد. موسوی همچنین در تجمع غیرقانونی عصر پنج‌شنبه میدان امام خمینی تهران نیز شرکت کرد.

سناریوی سوخته به این نحو برنامه‌ریزی شده است که قبل از برگزاری تجمع با صدور یک اطلاعیه، از پذیرفتن مسئولیت آن شانه خالی می‌شود و سپس در صورتی که جمعیت قابل توجهی جمع شده باشند، موسوی در میان آن‌ها حضور می‌یابد و از عواقب آشوب‌های نیز طفره می‌روند.

در این راستا مجمع روحانیون مبارز، ظهر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده است با کمال تاسف مراجع ذیربط از صدور مجوز خودداری نمودند. بنابراین مجمع برنامه‌ای جهت راهپیمایی امروز نخواهد داشت. در ادامه این بیانیه با طفره رفتن از پذیرش عواقب و تبعات آشوب ها وتجمع های غیرقانونی آمده است: مسئولیت حفظ امنیت مردم به عهده دولت و مسؤلان امنیت کشور گذارده شده است.

اما با بیانات روز گذشته رهبر انقلاب، عملاً امکان این بازی از پشت‌پرده‌های سناریوی اغتشاشات گرفته شده و چنانچه این هرج و مرج‌ها و ناامنی‌ها ادامه یابد، مسئولیت آن مستقیماً متوجه موسوی است. وی تاکنون نه تنها هوادارانش را از حضور در تجمعات غیرقانونی منع نکرده است، بلکه با تأکید بر درخواست ابطال انتخابات، آنان را به حضور در صحنه تا احقاق این خواسته غیرقانونی دعوت کرده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top